top of page
Search
Writer's pictureMónika Bősz

A stratégiai vagy a bizalmi interakciót választod inkább vezetőként?

Updated: Sep 20, 2023



Biztosan találkoztatok már vezetőként sokan azzal a dilemmával, hogy szervezetetek, vállalatotok, vállalkozásotok életében, kultúrájában a stratégiai vagy inkább a bizalmi interakciókat részesítsétek előnybe.


De mit is jelent ez pontosan?

Szinte minden szervezetfejlesztési folyamatunk elején azt halljuk a cégvezetőtől, hogy a fókusz elsődlegesen a szakmai feladatok elvégzésén van, aztán e mellett jöhetnek a fejlesztéseink, ha marad rá kapacitásuk. (Innen indulunk és innen szép nyerni :-) ) A teljesítményfókusz olyannyira fölé van mindennek rendelve, hogy az egy "VANÁS". Termelni kell, pénzt kell csinálni, ha kivesszük az embereket a munkából, akkor csak bevételtől esünk el......A folyamat elején szinte elképzelhetetlen vezetőink számára, hogyha megtalálják az egyensúlyt a startégiai és a bizalmi interakciók közt, akkor egy magasabb szintű elkötelezettség, teljesítmény, elégedettség érhető el a munkavállalók körében, és mint tudjuk a MEGTARTÁS az új kiválasztás.


Senkit nem akarunk meggyőzni az egyensúly fontosságáról. A szervezetfejlesztési folyamat közben úgyis mindenki ráérez ennek az "ízére" és megérti, hogy miért értékelődik fel a munkaerő megtartásban ez a téma.


De hogy konkrétan miről is beszélek? Hát erről:



Kiváncsiak vagyunk a te álláspontodra. Te melyik oldalra koncentrálsz jobban? A balra vagy a jobbra? Esetleg egyensúlyban van a két oldal?


Kellemes insirálódást kívánunk:

One Step Ahead Szakértői/Tanácsadói Közösség


37 views0 comments

Commentaires


bottom of page